2010年4月15日 星期四

o(≧ω≦)o セーラームーン ❤❤❤ Sailor Power!!!

Didn't buy much today but enough to make me happy. I really like this blog thingy - keeping record of all my Sailor Moon stuff with pictures. Frankly, I like writing diaries better but my handwriting is ugly and I don't wanna print photos all the time! So yeah, I have like 10 blogs for different purpose. Lol ~^.^~

今天沒買太多,其實對我那個蝸居來講已經很多了,呵。但看到一件又一件的玩具真的好開心!我很喜歡用博客。因為有照片來作記錄。我是特意開這個博客來寫有關美少女戰士的東東的,當然有時也會涉及其他動漫的資訊。雖然手寫日記我也很喜歡,但我字太醜了,還是不寫好。而且又不能常常放照片。哎喲,總之我很喜歡為不同的用途而開很多個博客囉!


I have two sets of the manga series, exactly the same! Well not really two sets. There are two missing volumns in one of the sets. But I bought it anyway 'cause I thought it was not that expensive so yupppp GRABBBBBBBBBBB. The other picutre is Lover of Princess Kaguya. I think there's no difference between this book and volumn 11. But I bought it anyway, too! For collection. ^.^
哇塞!漫畫我竟有兩套了,還真了不起哦。其實有一套只有一到十六,不完整。但見價錢便宜就不放過了。另一本是竹取公主的戀人,跟十一集的應該是一樣的。不過因為是獨立的一本我也買回來了,反正又不貴。還沒看,看完如果有不同我會報告的!

Figures I bought from Taiwan. The figures are made in Taiwan. Old stuff, very old. I could only get Sailor Moon, Sailor Mars and Sailor Jupiter. I wonder where I could get the rest. Well, they do look a bit fake I have to say. But it's made in Taiwan not in Japan. So the quality is fair. And it's DIRT CHEAP. The pins are also bought from Taiwan. Very, very CUTE.
台灣買的玩具。我沒到台灣去喔,是網上買回來的。很便宜,港幣幾十塊而已。已然很舊的啦,我今天打開來看好多塵。就只有Sailor Moon、木星、火星。不知道還找不找得到其他人物呢。這玩具是台灣造的,可能看上去有點偽,但還過得去。這麼便宜還想怎樣!反正用來當擺設還不至於傷眼,呵呵。另外扣針也是台灣買過來的。非常可愛的哦。

Uh, okay. Just a VCD of the movie.
沒啥特別,就電影光碟。

WOW WOW WOW, I LOVE THESE. ALL CHARACTERS ARE HERE. SAILOR STARS ARE HERE TOO! It's so damn hard to get their stuff! I saw their barbies the other day from a seller. I think I'm gonna get it soon. :)
最最最喜歡都是這個!所有人物都有啦!有星野、大氣喔!他們的東東都很難找,卡我又不想要。


Sailor Mars watch! Bandai, made in 1994. I bought this from a Taiwanese seller. Pretty but I wish I could find other characters' too. Oh well, that's life I guess xD.
火星的手錶耶!Bandai一九九四年造的。也是台灣買過來。不錯的不過還是希望有其他人物的啦!我要求多唄。

1 則留言:

  1. Wow great finds! I love the communicator watch that is SO COOL!

    回覆刪除