2010年4月7日 星期三

∞✩∞ Sailor Uranus 天王 はるか - セーラーウラヌス!

Hi there my g-blog!! Guess what I bought today? I bought the Sailor Uranus DOLL! Sailor Pluto and Neptune were there too but I only brought Sailor Uranus with me 'cause I love her better. I feel a bit sad now, though. So I guess I'm gonna bring them home soon too. Oh and I got some cards today as well. Probably made in Hong Kong and even mainland China. But some of them are pretty so I'm fine with that. :D

嗨,我親愛的博客!我今天又買了些東西!東找找、西找找,讓我找到小遙的Barbie公仔!還有海王星跟冥王星的。但我最愛是小遙,所以沒把她倆帶回家。現在倒是有點後悔!可能遲下再帶她們回來吧。還買了一些卡。其中有些的質地不太好喔,可能是香港或內地印製的。有些卻不錯的,所以我也就無所謂囉。



Sailor Uranus doll, Sailor series dolls like that cost about $84.99~130USD on ebay. That price range is mad!
天王遙的公仔,同類型美少女戰士公仔在ebay售$84.99~130美金,貴貴貴貴貴,太貴了!



Sailor Moon cards x 18
十八張美戰卡。


Lol, this is a Sailor Moon wallet I got as a gift when I was a kid. I forgot who I got it from.
美戰的銀包。很小的時候人家送我的,還是什麼獎品的,忘了啊!十多年還挺新的。

2 則留言:

  1. 你的效率很快嘛^^
    終于找到個銀包啦,不錯看哦~
    格子幾靚,個sailor moon 好得意~

    回覆刪除
  2. 講好就要馬上做嘛!!
    錢包是不知多少年前的產物了~~

    回覆刪除